Subject: Vabaühenduste riikliku rahastamise variraporti SOM peatüki sisuline valideerimine
From: "Maarja-Liisa Kapaun" <[email-masked]>
To: "Marilin Sternhof - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 16:19:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Peagi on valmimas vabaühenduste riikliku rahastamise variraport. Soovin
enne seda ministeeriumidega neid puudutavate peatükkide sisu valideerida.

Selleks lisan kirjale kolm faili:

1.	SOM peatüki sisuline valideerimine – fail, millele tagasisidet
ootan.
2.	Vabaühenduste riikliku rahastamise protsess – ministeeriumi antud
vastused koos küsimustega, mille abil informatsiooni kogusin.
3.	Hindamiskriteeriumid ja metoodika, mille alusel on vaadeldud
ministeeriumi praktikate kattuvust ühenduste rahastamise juhendmaterjali
soovitustega.

Palun anda tagasiside 2 nädala jooksul (12. augustiks).

Kuna käimas on suvepuhkuste periood, saadan selle kirja ka ministeeriumi
üldmeilile.

Lugupidamisega

Maarja-Liisa Kapaun

huvikaitsespetsialist

Vabaühenduste Liit

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5686 4114